11.02.2025.
Ovo je prvi karavan koji je dobio prestižnu BMW-ovu oznaku CS (ako ste zaboravili to znači Competition Sport) i prva stvar koju je BMW učinio da pretvori M3 Touring u CS bila je da mu da više snage. Konkretno, redni šestocilindarski 3,0-litreni motor s turbopunjačem oznake S58 pojačan je sa standardnih 530 KS na 550 KS, što, uz standardni osmostupanjski automatski mjenjač i pogon na sva četiri kotača xDrive, znači da može ubrzati do 100 km/h za samo 3,5 sekunde pojuriti do najveće brzine u stilu autoceste od 299 km/h.
Dva twin-scroll turbopunjača imaju maksimalni tlak prednabijanja podignut na 2,1 bar, dok ostatak povećanja snage dolazi od podešavanja sustava upravljanja motorom. Najveći okretni moment od 650 Nm dostupan je od samo 2750 okretaja u minuti i traje do 5950 o/min, a motor razvija najveću snagu pri 6250 okretaja, prije nego što dosegne crvenu liniju od 7200 okretaja.
Nakon što dostigne 100 km/h za 3,5 sekundi, M3 CS Touring može ubrzati do 199 km/h za samo 11,7 sekundi, dok referentni sprint od 80-120 km/h traje samo 2,7 sekundi u četvrtoj brzini.
Standard na BMW-u M3 CS Touring je ispušni sustav specifičan za M s električno kontroliranim zakrilcima, stražnjim loncem od titana i - naravno - četiri ispušne cijevi, ovaj put obojene u mat crno. Ispuh ima aktivni poklopac koji vam omogućuje da ga učinite glasnijim ili tišim pomoću gumba na središnjoj konzoli.
Pogon na sva četiri kotača xDrive i automatski mjenjač Steptronic s osam stupnjeva prijenosa preuzeti su iz standardnog modela, a diferencijal Active M je, naravno, postavljen između stražnjih kotača, što omogućuje maksimalnu mogućnost doziranja gasa - i neobično klizanje stražnjeg dijela ako je vozač dovoljno vješt. U načinu rada s pogonom na sva četiri kotača, snaga motora usmjerena je više prema stražnjim kotačima, a za ultimativnu vožnju CS Touringa, možete automobil prebaciti u način rada isključivo s pogonom na stražnje kotače, a tada je i kontrola stabilnosti isključena.
Kad već govorimo o tome, kontrola stabilnosti DSC i način rada M Dynamic posebno su podešeni za CS Touring, kao i podesivi amotrizeri, upravljač M Servotronic i sustav kočenja.
Čelične kočnice M Compound (s crvenim ili crnim čeljustima) su standardne, ali možete se odlučiti za keramičke kočnice M Carbon s crvenim ili zlatnim čeljustima. Kotači, sprijeda 19, a straga 20 cola, dostupni u u dvije verzije završne obrade, kao mat crni ili mat zlatno-brončani (Gold Bronze). Serijski dolaze s gumama za stazu, ali kupci mogu odabrati i gume prikladnije svakodnevnoj vožnji bez dodatnih troškova.
BMW se hvali kako je M3 CS Touring 15 kg lakši od standardnog M3, a to je zahvaljujući opsežnoj upotrebi plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP). Komponente od te plastike uključuju poklopac motora, prednji spliter, prednje usisnike zraka, poklopce vanjskih retrovizora i stražnji difuzor. Što se tiče unutrašnjosti smanjenju težine doprinose i školjkasta sjedala M Carbon, poluge za biranje stupnjeva prijenosa na upravljaču, unutarnje ukrasne letvice i središnja konzola sa smanjenim stražnjim dijelom.
Uz sve to, ovo je još uvijek praktičan automobil s prtljažnikom od 500 litara, koji se povećava na 1510 litara ako preklopite stražnja sjedala. Što se tiče stila, izvana je mnoštvo dijelova od karbonskih vlakana, uključujući prednji spliter, prednje usisnike zraka i poklopce vanjskih retrovizora. Izbor boje je British Racing Green, Laguna Seca Blue ili Frozen Solid White uz Black Sapphire metalik boju, dok je krov obojen u crno, a stražnji spojler ima crveni ukras specifičan za CS. Također postoje oznake CS sprijeda i straga.
U unutrašnjosti, velika školjkasta sjedala imaju Merino kožu i više CS oznaka, dok je tu upravljač s ravnim dnom s rubom od alcantare i crvenom oznakom na 12 sati. I, naravno, tu su crveni gumbi M1 i M2 tako da možete postaviti sve različite postavke vožnje u dvije brzo dostupne grupe. BMW M3 CS Touring također standardno dolazi sa sustavom M Drive Professional s funkcijama optimiziranim za stazu kao što su M Drift Analyzer i M Lap timer. Ovaj sustav također uključuje deset stupnjeva M kontrole proklizavanja za pružanje potpuno prilagodljivog iskustva vožnje na stazi.