13.02.2023.
Izgledom se Q2 se uklapa u ostatak Audijeve ponude, ali dovoljno je samostalan. Ako vam je ponekad teško razlikovati Q3 od Q5, s njim nećete imati tih problema. Sprijeda se ističe maska s poligonalnim detaljima, a svjetla su malo "kockastija" nego na većini drugih kućnih modela. Stražnji nosač krova sive je boje u stilu Audija R8. Ukupan dojam je kako je Q2 nježniji i manje masivan od veće Q-braće, kao crossover koji niti ne pokušava glumiti da uživa izvan asfalta. Najbolje se snalazi u gradu gdje do izražaja dolazi povišena vozačka pozicija.
Unutrašnjost je uređena slično kao i u A3, a materijali i završna obrada su na najvišem nivou. Što se prostora tiče, zahvaljujući visokoj i ravnoj liniji krova i straga ima dosta mjesta za glave putnika, a ono što oduševljava je prtljažnik koji je osnovnog obujma od 405 litara. Stražnja sjedala se mogu preklapati u omjeru 40:60 što dodaje na fleksibilnosti, a s potpuno preklopljenim sjedalima obujam prtljažnika je 1050 litara.
Audi Q2 doživio je facelift 2020., ali promjene u izgledu su prilično suptilne. Dobio je i nove oznake motorizacije kao i ostali kućni modeli, LED svjetla postala su dio serijske opreme, unaprijeđen je infotainment, a već duga lista sustava za pomoć vozaču dodatno je proširena.
U vožnji je Q2 okretan i dinamičan, ne samo u gradu, već i na otvorenoj cesti. Ovjes je relativno tvrdo podešen, a upravljač prilično izravan (dva kruga od kraja do kraja). Ponuda motora uglavnom prati dinamični duh. Čak i početni trocilindarski benzinac od 116 KS (nakon facelifta 110 KS) posve solidno pokreće kompaktni crossover. Za one koji žele ozbiljniju dinamiku preporučamo 150 KS snažan 2,0 TFSI koji Q2 može potjerati do 212 km/h, ali se može i prilično štedljivo voziti. Naravno ne istovremeno. Ljubitelji malih jurilica doći će na svoje s modelom SQ3 s 300 KS.
Dizelska ponuda do facelifta se sastojala od dva motora – 1,6 TDI od 116 KS i 2,0 TDI od 150 KS. S obzirom da se u međuvremenu hajka na dizelaše dodatno razmahala, modeli nakon 2020. imaju samo manji TDI u ponudi.
Što se potencijalnih problema s rabljenim primjercima Audija Q2 tiče, vrlo ih je malo, posebno kod redovno održavanih primjeraka s urednom servisnom povijesti. U rijetkim slučajevima DSG mjenjač zna biti "nervozan" kod kretanja, ali to se rješava rutinskim ažuriranjem softwarea. Kočioni diskovi skloni su bržem trošenju, ali na uredno servisiranim primjercima su izmijenjeni, ako je to bilo potrebno.
Kakve Audije Q2 trenutno imamo u ponudi možete provjeriti ovdje.