29.07.2024.
Ford je u nedavnoj prošlosti već koristio slavna imena iz prošlosti za svoje nove modele, koji baš i nemaju neke veze s originalima. Tako smo dobili modernu Pumu i električni Mustang Mach-E, pa čak i Explorer. Upravo na Exploreru baziran je još jedan takav model – Capri.
Kao i Explorer, koristi električnu platformu iz Volkswagena, ali za razliku od njega ima kupeovsku liniju krova i želi biti "cool" predstavnik sada već prilično raširene klase električnih crossovera i SUV-a.
Novi Ford Capri će se standardno voziti na kotačima od 19 cola, ali bit će dostupni i veći kotači od 20 i 21 cola. Osnovna verzija imat će pogon na stražnje kotače s jednim elektromotorom straga od 282 KS i 545 Nm okretnog momenta. To je dovoljno da od 0 do 100 km/h ubrza za 6,4 sekunde. Najviša brzina je 180 km/h. Energiju crpi iz litij-ionske nikal-mangan-kobaltne (Li-NMC) baterije iskoristivog kapaciteta 77 kWh, što je dovoljno za maksimalno 627 km u WLTP ciklusu. Kad se potroši, potrebno je oko 28 minuta da se baterija napuni od 10 do 80 posto na DC stanici za punjenje. Maksimalna snaga punjenja je 135 kW.
Verzija s dva elektromotora nudi pogon na sva četiri kotača i snagu od 335 KS. Zahvaljujući dodatnom elektromotoru sprijeda, vrijeme sprinta od 0 do 100 km/h skraćeno je na 5,3 sekunde, što ga čini 1,1 sekundu bržim od modela sa stražnjim pogonom. Baterija nešto većeg kapaciteta od 79 kWh može se napuniti od 10 do 80 posto u 26 minuta uz maksimalnu snagu punjenja od 185 kW. Dvomotorna verzija ima, logično, kraći domet, prema WLTP-u najviše 592 km.
Pored zanimljivih voznih svojstava, visoke vozne dinamike i svježeg dizajna, Capri ne zaboravlja ni praktičnost. Unutrašnjost bi trebala biti prostrana, a u prtljažnik možete ponijeti 572 litre prtljage. Capri ima uglavnom istu kabinu kao i Explorer što znači i okomito orijentirani 14,6-inčni zaslon koji se pomiče gore-dolje kako bi otkrio "tajni" pretinac za pohranu koji se nalazi iza njega.