22.08.2024.
Kao i ranije predstavljeni limuzinski M5, tako i BMW M5 Touring dolazi pokretan plug-in hibridnom verzijom dobro poznatog 4,4-litrenog V8 benzinskog motora. S elektromotorom integriranim u automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa, pogonski sklop proizvodi ukupno 727 KS i ogromnih 1000 Nm okretnog momenta - potpuno isto kao limuzinski M5 Competition.
Kao i u limuzini, Touring ima bateriju od 18,6 kWh koja mu omogućuje vožnju u električnom načinu rada šezdesetak kilometara, ali tada raspolaže samo sa 197 KS iz elektromotora. M5 Touring malo je manje učinkovit od limuzine, pa mu je maksimalni doseg samo na struju od 61 do 67 km, ali teško da će netko u stvarnom životu primijetiti razliku.
Naravno, M5 Touring ima i jednaki sustav pogona na sve kotače xDrive, kao i elektronski kontrolirani stražnji diferencijal. Oni omogućuju automobilu da se većinu vremena ponaša kao vozilo sa stražnjim i raspodjeljuje snagu na prednje kotače prema potrebi. Međutim, kupci će moći staviti automobil u način rada samo sa stražnjim pogonom, sprječavajući slanje snage na prednje kotače kada je sustav dinamičke kontrole stabilnosti (DSC) isključen.
Poput limuzine, M5 Touring će imati jednaku najvišu brzinu od 250 km/h, a to se može povećati na 305 km/h uz opcijski M Driver's Package. Ubrzanje od 0 do 100 km/h sporije je za jednu desetinku, pa Touringu za to treba 3,6 sekundi.
Za zavidne brzine u zavojima zaslužni su ovjes prilagođen posebno za M5 Touring i druge mehaničke promjene. Razmak između kotača je širi od standardnog, ima više ukrućenja u strukturi i tu su prilagodljivi M sustav ovjesa s elektronički kontroliranim amortizerima i nešto što se zove Integral Active Steer. Ovo je BMW-ovo ime za upravljanje stražnjim kotačima, koje pomaže automobilu da se osjeća agilnijim i lakšim na kotačima pri nižim brzinama dok povećava stabilnost kada se tempo ubrza. Sustav može zakrenuti stražnje kotače do 2,5 stupnjeva. BMW M5 Touring također dobiva iste kočnice M Compound kao i limuzina, s dvije postavke osjećaja i reakcije na papučici, dok su keramičke kočnice dostupne kao opcija.
Unutrašnjost oba modela praktično je jednaka što uključuje i posebnu grafiku sustava infotainmenta na zakrivljenom zaslonu, kao i brojne značke M5 po čitavom kokpitu. Tu su i novi volan s ravnim donjim dijelom, kao i tipke za prečace M1/M2. Jedina razlika je u tome što, za razliku od panoramskog staklenog krova, Touring uvijek ima čvrsti krov.
Iako kapacitet prtljažnika nije baš među najvažnijim stavkama kod kupaca M5 Touringa, treba reći da on raspolaže s 500 litara što je 34 litre više od limuzine. Jednako prostora na raspolaganju je i vlasnicima manjeg M3 Touringa.
Kao i novi M5, tako je i Touring profitirao od plug-in hibridnog pogona, pa mu je cijena niža nego prije. Koliko je to konkretno još nije poznato, ali na nekim drugim tržištima u Europi razlika između karavana i limuzine je oko 2000 eura, dakle možemo očekivati početnu cijenu od oko 150.000 eura.