02.09.2022.
Škoda je predstavila novi dizajnerski stil koji će krasiti njezine buduće električne modele, novi logotip, a jedan od tih budućih modela prikazala je u obliku koncepta Vision 7S, velikog električnog sedmerosjeda.
Novi dizajnerski jezik Škoda naziva "Modern Solid", a važnu ulogu u njemu igraju vertikalni elementi u obliku slova T, poput prednjih i stražnjih svjetala. Dnevna svjetla dio su horizontalne trake, dok su glavna svjetla dio vertikalnog elementa. Kombinaciju svih tih horizontalnih i vertikalnih elemenata Škoda naziva "Tech Deck". Iznad toga, na početku prednjeg poklopca novi je logotip Škode, zapravo više natpis nego znak. Ubuduće ime marke neće pisati samo straga, već i na drugim mjestima. Slova su jednostavna i čista, a sa slova Š klasična kvačica je nestala, odnosno stopila se u gornji dio slova S.
Straga je vidljivo kako se Škoda vraća iznimno čistom, minimalističkom stilu. Oštre linije koje krase aktualnu Octaviju i Enyaq na Visionu 7S ne postoje. Crni elementi na odbojnicima i na rubovima blatobrana nisu izrađeni od plastike, već od recikliranih automobilskih guma, a isti materijal nalazi se i u unutrašnjosti na podu. Vertikalne linije na prednjem i stražnjem odbojniku u sredini imaju i po jednu narančastu traku koja nije samo dizajnerski već i sigurnosni element. Njome se u slučaju nezgode može izvana isključiti visokonaponski sustav automobila.
Unutrašnjost je uređena jednostavno, ali ne i minimalistički. Štoviše, čak su i neke klasične tipke "preživjele" opću digitalizaciju. Interijer ima dvije opcije - Drive i Relax. U drugoj se volan preklapa i putnici se mogu opustiti, ali samo dok automobil miruje. Ova je opcija prije svega namijenjena za korištenje na punjačima.
Očekivano, Škoda Vision 7S bazirana je na platformi MEB Grupe Volkswagen, kao i Enyaq. Ima bateriju od 89 kWh. Škoda tvrdi kako je to dovoljno za doseg od 600 kilometara. Na brzom punjaču može "povući" do 200 kW. Automobil je dug 5,02 metra, širok 1,94 metra i visok 1,89 metara što je nešto više od Kodiaqa u svim smjerovima.
Serijska verzija očekuje se najkasnije do 2026., a dotad će biti predstavljene još dvije potpuno električne Škode, kompaktni SUV i još jedan manji model. Škodin šef dizajna Oliver Stefani kaže kako će se novi dizajnerski jezik koristiti samo na budućim električnim modelima.