28.03.2023.
Peugeot je aktualni 508 predstavio prije pet godina što znači da je došlo vrijeme za facelift. Puno se promijenilo u dizajnerskom jeziku francuske marke tijekom tih godina. Mlađi modeli poput 308 i 408 puno su vizualno agresivniji, pa se osvježeni 508 mora izgledom njima približiti.
Promjene u izgledu nisu samo usklađivanje, već u novom 508 možemo pronaći i budućnost. Prednja je maska, kao i na prije nekoliko godina osvježenim 3008 i 5008, narasla i proširila se duboko ispod svjetala. Ono što je novo na 508-ici su dnevna svjetla na njezinim krajevima. Dok ostali kućni modeli imaju izražene i izdaleka prepoznatljiva "kljove", novi je Peugeot 508 dobio po tri pandže sa svake strane. Takvo smo rješenje već vidjeli na konceptu Inception, a 508 prvi je serijski model s takvim rješenjem koje ćemo zasigurno vidjeti i na budućim modelima ove marke.
Novosti sa svjetlosnim sklopovima ima još. Prednja su svjetla tanja nego prije, a sada se nude i s LED matričnom tehnologijom. Stražnja su svjetla zadržala oblik, ali im je izgled promijenjen više u skladu s onima na modelima 308 i 408. Naravno, stari je logotip zamijenjen novim na prednjoj masci, dok je straga potpuno uklonjen. Sada je ime Peugeot ispisano na traci koja povezuje stražnja svjetla.
Promjena ima i u unutrašnjosti, ali su manje primjetne na prvi pogled. Središnji ekran infotainmenta od 10 inča dobio je novi software, a ispred vozača je 12-inčni digitalni ekran koji nudi nekoliko novih načina prikaza informacija. Klasičnu ručicu automatskog mjenjača zamijenila je manja, jednaka kao u svim novijim Stellantisovim automobilima.
Ponuda motora također je malo izmijenjena. Kao prvo, svi motori dolaze isključivo s osmostupanjskim automatskim mjenjačem. Što se tiče klasičnih motora s unutarnjim izgaranjem u ponudi su dobro poznati 1,2-litreni PureTech trocilindarski benzinac od 130 KS, kao i 1,5 BlueHDi četverocilindarski turbodizelaš jednake snage.
Ponuda plug-in hibrida dopunjena je slabijom verzijom pogonskog sklopa poznatog iz ostalih Stellantisovih modela ukupne snage sustava 180 KS. On se sastoji od 1,6-litrenog benzinca od 150 KS i elektromotora od 110 KS. Snažnija verzija od 225 KS već je i ranije bila dostupna u 508-ici, a glavna razlika između ova dva modela je tek u snazi benzinskog motora. Elektromotor napaja se iz baterije od 12,4 kWh što je dovoljno za vožnju samo na struju do 64 kilometra kod limuzinske, odnosno 62 kilometra kod karavanske verzije Peugeota 508.
Kao i dosad, najsnažnija verzija nosi oznaku PSE (Peugeot Sport Engineered). Pokreće ju plug-in hibridni sklop ukupne snage 360 KS, uz najveći okretni moment od 520 Nm. Pogon je na sve kotače zahvaljujući još jednom elektromotoru od 110 KS koji pokreće stražnje kotače. Peugeot 508 PSE od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,2 sekunde. Njegov doseg samo na struju je 52 kilometra.
Novi će Peugeot 508 na tržište stići u lipnju.