10.04.2024.
Renault se relativno kasno uključio u tržište kompaktnih crossovera. Nissan Juke predstavljen je 2010., a Peugeot je svoj 2008 predstavio dan prije prve generacije Renault Captura. Bez obzira na to, Captur se pokazao kao pun pogodak. Druga generacija stigla je 2019. i nastavila je s dobrim prodajnim rezultatima. Danas je red na njezin facelift i to vrlo ozbiljan.
Razlog za velike promjene u izgledu leži u tome što je u međuvremenu Renault posve promijenio svoj dizajnerski jezik. Capturu se dogodilo isto što i Ciliju – zaobljeni je prednji kraj zamijenjen oštrijim linijama u skladu s modelima poput Scenica i Rafalea.
Prednji je dio Captura toliko promijenjen da se sprijeda doima poput posve novog modela. Svjetla su puno plosnatija, a LED dnevna svjetla odvojena su od njih i nalaze se niže u odbojniku. Novi je i odbojnik, a i maska između svjetala je zamijenjena novom. Logotip, također nov, više ne ulazi u poklopac motora, pa je "pod nož" morao i on. Zapravo, sprijeda ništa nije ostalo netaknuto.
Straga su promjene daleko suptilnije. Svjetla su dobila dodatak bezbojnog stakla, odbojnik je dobio ukrasni element kojeg prije nije bilo. Ostatak novosti svodi se na nekoliko novih boja karoserije u ponudi, kao i na novi izgled aluminijskih naplataka.
Novosti ima i u unutrašnjosti. Pored novih tkanina i boja prošava, najveća je novost 10,4-inčni ekran, koji doduše nije u serijskoj opremi. Još važnije, pokreće ga potpuno novi infotainment sustav.
Ponuda motora i dalje je prilično bogata. Počinje trocilindarskim benzincem od jedne litre sa 90 KS. Slijedi ga 1,3 TCe sa 160 KS i sustavom blagog hibrida. Tu je i puni hibridni sustav snažan 145 KS poznat iz Clija, koji se sastoji od 1,6-litrenog benzinca i elektromotora. Kao i kod mnogih drugih Renaultovih modela, u ponudi je i 1,0 TCe od 100 KS s pogonom na plin.
Na hrvatsko bi tržište novi Renault Captur trebao stići ovog ljeta.