02.04.2024.
Puno ime novog modela je BYD Seal U DM-i, gdje DM predstavlja Dual Mode, novu tehnologiju koju BYD naziva Super DM. Nova platforma kombinira benzinski motor, elektromotor i BYD-ovu Blade bateriju. Možda se nekima na prvi pogled čini čudno da jedan od najvećih svjetskih proizvođača baterija i električnih vozila razvija ovakvu multienergetsku platformu, ali logično je. Kinezi, naime nisu naumili "spasiti svijet", već prodavati automobile, pa se prilagođavaju tržištu, a tržišta za plug-in hibride u Europi ima.
Izvana se Seal U DM-i u usporedbi s električnim modelom razlikuje sprijeda jer tamo ima niz rashladnih otvora za opskrbu motora s unutarnjim izgaranjem zrakom. Izvor snage je 1,5-litreni Atkinsonov motor sa 98 KS koji radi zajedno s dva elektromotora. Prednji proizvodi 204 KS, stražnji 163 KS. Zajedno pokreću BYD Seal U DM-i od 0 do 100 za samo 5,9 sekundi, tako da su performanse više nego pristojne. Baterija je kapaciteta 18,3 ikWh i omogućuje doseg samo na struju od 115 kilometara. I ova verzija Seala U također ima dizalicu topline, V2L funkcionalnost pa čak i opciju brzog punjenja, iako s maksimalno 18 kW.
Prtljažni prostor BYD Seal U DM-i potpuno je iste veličine kao i kod električne verzije: 552 do 1440 litara.
Na većinu europskih tržišta BYD Seal U DM-i stiže već ovog proljeća, a kada će stići u Hrvatsku još nije poznato, budući da uvoznika službeno još nema.