Prostranost i dinamika kao glavni aduti Ford Kuge

18.03.2024.

Ford Kuga je nešto što lako možemo nazvati "vozački" SUV jer nudi osjećaj za volanom kao kod "običnog" automobila, ali to nije njezin jedini adut

Ford se u svijet kompaktnih SUV-a uključio relativno kasno, prva je Kuga predstavljena 2008., a već je ta prva generacija pokazala značajnu praktičnost za svakodnevnu upotrebu, pouzdanost i niske troškove održavanja. Druga generacija, na tržištu od 2013. do 2019. donijela je značajno unaprijeđenje prije svega po pitanju prostora. Posebno je slučaj s prostorom na stražnjoj klupi i u prtljažniku. Prtljažni prostor obujma od 456 do 1653 litre u rangu je kompaktnih karavana na čije kupce SUV-i u ovom segmentu i žele pridobiti.

Unutarnje uređenje druge generacije Kuge potpuno je suprotno od današnjih trendova. Ekran na vrhu središnje konzole je malen, a ispod njega je nepregledno carstvo tipki. OK, malo pretjerujemo, ali tako iz današnje perspektive izgleda infotainment Kuge. Iza volana su klasični instrumenti smješteni u duplje.
Spomenuli smo već dosta prostora u kabini, a uz to, za udobnost u vožnji zaslužna je i dobra zvučna izolacija kabine, pa niti pri višim brzinama u unutrašnjost ne dopire previše buke.

Nakon četiri godine na tržištu Kuga je doživjela facelift. Najviše je promjena bilo sprijeda, pa tako Kuge nakon 2017. imaju veću prednju masku i modernije svjetlosne sklopove s LED dnevnim svjetlima. Unutrašnjost nije mijenjana vizualno, ali izmijenjen je infotainment koji je postao moderniji, a ekran na središnjoj konzoli veći i zadužen za više funkcija automobila.

Ponuda motora uključivala je benzince u pet razina snage u rasponu od 120 do 242 KS, kao i četiri dizelaša od 120 do 180 KS. Bez sumnje je najpopularniji bio 2,0 TDCi od 150 KS koji je bio među štedljivijima u svojoj klasi, a od jeseni 2014. zadovoljava i normu Euro 6.

Naravno, mjenjači su bili ručni ili automatski, a Kuga se nudila s pogonom samo na prednje ili pak na sve kotače. Automatika u ponudi rabljenih ima dosta, posebno u kombinaciji sa snažnijim motorima, dok je pogon na sve kotače ipak malo teže pronaći.

Kao i kod ostalih modela Forda, jedan od Kuginih aduta su vozne osobine. Ovaj se kompaktni SUV često vozi gotovo poput kompakta. Ovjes je dobro odmjeren, dovoljno čvrst, ali i udoban, dok je upravljanje precizno. Volan nije prelagan i daje vozaču dosta povratnih informacija.

Što se pouzdanosti tiče, Kuga je uzorna. Problemi se javljaju s kontrolom tlaka prednabijanja, a česti su i ispražnjeni akumulatori. Prilikom kupnje treba obratiti pažnju na stanje ispušnog sustava gdje su česti problemi s nosačima ispušnog lonca.

Druga generacija Kuge bila je jedan od najpopularnijih SUV-a na njemačkom tržištu, a niti u ostatku Europe nije loše prošla. Zahvaljujući tome ponuda na tržištu rabljenih je velika i raznolika.

Pogledajte ovdje našu trenutnu ponudu Ford Kuge.

Vrh stranice