Kao novi, ako ne i bolji...

22.02.2022.

Aktualna generacija Hyundai Tuscona na tržištu je tek godinu dana, ali to nipošto ne znači da nije dostupna i kao rabljena. Naprotiv, Autoto ima u ponudi nekoliko vrlo zanimljivih primjeraka

Među kupcima rabljenih automobila godišnjaci su posebno na cijeni. Glavni razlog se krije u tome što za nešto manje novca tako možete doći do praktično novog automobila s vrlo malo prijeđenih kilometara. Dodamo li tome još i činjenicu da su dostupni odmah, što je u posljednje vrijeme također postao važan faktor, jasne su sve prednosti takvih "novih rabljenih". U tu se priču savršeno uklapa Hyundai Tucson. Na tržište je stigao početkom prošle godine i izazvao je popriličnu pažnju.

Njegov prepoznatljiv i nesvakidašnji dizajn dopao se mnogima. Čitava je njegova vanjština zanimljivo oblikovana, ali posebno je upečatljiva integracija LED svjetala i prednje maske. Kada su svjetla isključena sve izgleda poput jedne velike maske, a kada su uključena imaju jedinstven svjetlosni potpis. Jednako neobične su i bočne stranice koje karakteriziraju brojne površine koje se križaju i preklapaju, oštre linije i neobične linije blatobrana. Takva upotreba površina pomaže i "skrivanju" relativno velikog međuosovinskog razmaka od 2,68 metara.

Jednako zanimljivo poput vanjštine oblikovana je i unutrašnjost. Instrumenti iza volana s četiri kraka su digitalni i mogu se prilagoditi željama vozača. Središnja konzola je zapravo jedna glatka površina, praktično bez ikakvih fizičkih tipki. Ipak, one nisu posve nestale – jedan red nalazi se ispred tipki automatskog mjenjača. Zanimljivo su izvedeni i ventilacijski otvori. Na vrhu središnje konzole su dva klasična otvora, dok su oni za vozača i suvozača dio tanke trake koja se proteže punom širinom unutrašnjosti.

Uz 4,5 metara dužine i ranije spomenuti popriličan međuosovinski razmak od 2,68 metara Hyundai Tucson nudi puno prostora u kabini, kako sprijeda, tako i straga. Štoviše, straga ima prostora u visinu i za najviše putnike, a iako podnica nije posve ravna, središnji tunel je prilično nizak pa straga može sjediti i troje odraslih. Veličina prtljažnika ovisi o vrsti pogona Tucsona. Prtljažnik je kod benzinskog modela 620 litara i može narasti do 1799 litara. Kada se u priču umiješaju baterije brojke su nešto manje. Blagi hibrid ima 577 litara, a hibrid 616 litara.

Ponuda motora je prilično raznolika. Osnovu benzinske ponude čini 1,6-litreni turbobenzinac koji ima verzije od 150 i 180 KS. Obje su dostupne s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva ili pak sa sedmostupanjskim automatikom. Snažniji uvijek dolazi potpomognut sustavom 48-voltnog blagog hibrida, dok slabiji može biti i bez električne pripomoći. Pogon na sve kotače dostupan je samo sa snažnijim benzincem i automatskim mjenjačem.

Za ljubitelje dizelskih motora u ponudi su dvije verzije 1,6 CRDI motora od 115 i 136 KS, uz oba mjenjača kao i kod benzinaca, a i u dizelskoj verziji pogon na sve kotače ide samo uz snažniji motor i automatski mjenjač.

Paketi opreme bogati su već od osnovnog nazvanog Comfort koji dolazi sa svim modernim sigurnosnim sustavima poput zadržavanja vozne trake, upozorenja na mogućnost sudara, upozorenja vozača na umor... Trenutno u ponudi Autoto je veći broj Tucsona opremljenih bogatijim paketom Style što znači da imaju automatski dvozonski klima uređaj, 18-colne kotače, digitalne instrumente, potpuno LED prednja svjetla, kameru za vožnju unatrag... U ponudi je većina s benzinskim motorom od 150 KS, a ima ih i s ručnim i automatskim mjenjačem. Kilometraža im se kreće od 6500 do 16.500 kilometara, a cijene su 213.900 kuna za primjerke s ručnim, odnosno 229.900 kuna za primjerke s automatskim mjenjačem.

Vrh stranice