25.02.2022.
Prošla generacija Rangera Raptor je pod prednjim poklopcem
imala dvolitreni turbodizelaš od 213 KS, a sada je Ford za Ranger Raptor
odabrao 3,0 V6 bezinac s dva turbopunjača koji razvija 288 KS i 491 Nm. Moćni
motor snagu i moment na sve kotače prenosi putem automatskog mjenjača s 10
stupnjeva koji ima sedam načina rada – Normal, Sport, Slippery, Rock Crawl,
Sand, Mud/Ruts i Baja. U posljednjem turbopunjači nastavljaju “puhati” do tri
sekunde nakon što vozač otpusti papučicu gasa, pa je odziv pri ponovnom
pritisku papučice puno brži. Ispušni sustav ima ventile i može proizvoditi
različite vrste i razine buke. Vozač može birati između četiri vrste – Baja,
Sport, Normal i Quiet.
Naravno, moćni pick-up ima čvrstu šasiju, zajedno s
kontinuirano promjenjivim amortizerima i dugim hodom ovjesa. Izvana se Raptor
jasno prepoznaje po plastičnim proširenjima blatobrana, velikim natpisom Ford
na prednjoj masci i naljepnicama s imenom. Gume, posebno razvijene za Raptor su
na 17-colnim naplacima, a narančasta boja automobila na fotografijama posebna
je za predstavljanje Raptora.
Novi Ford Ranger Raptor u Europu dolazi već krajem ovog
ljeta, dok će obične verzije doći sljedeće godine. Pored moćnog V8 benzinca, u
Raptor će se ugrađivati i dvolitreni dizelski motor od 213 KS poznat iz prošle
generacije.