24.05.2022.
Novo lice Serije 3 sada ima tanja i elegantnija svjetla, a
gornji i donji dio su postali jednaki. Nova su i dnevna LED svjetla u obliku
slova L. Između svjetala je maska koja sada ima dvostruke prečke. Straga su
promjene manje. Svjetla su ostala jednaka, promijenjeni su tek manji detalji, a
ispušne cijevi, koje su i dalje s obje strane, sada su nešto većeg promjera.
Unutrašnjost je doživjela vidljivije promjene. Glavna novost
je kombinacija ekrana koji pripadaju Operativnom Sustavu 8, posljednjoj generaciji
infotainmenta bavarske marke. Instrumenti ispred vozača su dijagonale 12,3
inča, dok je s njegove desne strane ekran od 14,9 inča. Veći je ekran osjetljiv
na dodir, ali sustavom se može upravljati i okretnim prekidačem iDrive. Oba
ekrana povezana su u jednu vizualnu cjelinu koja je pak postavljena na armaturu
kao zaseban element. Nažalost, klasične tipke za kontrolu klima-uređaja su
nestale i klimom se upravlja putem središnjeg ekrana, a nestali su i ostali
prečaci izvan ekrana.
Umjesto ručice mjenjača sada je tu malena tipka za odabir
smjera vožnje i to u svim modelima, budući da je nova Serija 3 dostupna
isključivo s automatskim mjenjačem. Stupnjevi se mogu mijenjati i polugicama sa
stražnje strane volana, što je sada dio serijske opreme, a ne doplata kao
ranije.
Ponuda motora ostala je praktično neizmijenjena, uključujući
i široku paletu plug-in hibrida. Najveća promjena je kod modela 330i koji je
ugradnjom drukčije ispušne grane postao učinkovitiji, ali je putem “izgubio” 13
KS, pa sada razvija 245 KS, uz jednakih 400 Nm najvećeg okretnog momenta.
BMW planira službeno lansirati novu Seriju 3 već u srpnju.